Kapcsolat

2013. május 23., csütörtök

Modellezés lépésről - lépésre 8. rész

Régóta esedékes már a most következő poszt. Eddig nagyon sok olyan munkát, átalakítási folyamatot  mutattam be nektek, amelyhez kellett valamilyen vágószerszám. Sokszor nem elég a fűrész, a sarokcsiszoló pedig túl nagy, szóval kell egy köztes megoldás, ami pedig nem más, mint a barkácsgép.

Az utóbbi időben sokszor én is elgondolkodtam, hogy beszerzek egyet, mert az ember szívesebben dolgozik a saját szerszámaival, mint egy kölcsönkérttel. Sokáig használtam a tesómét, mert valahogy sosem adódott olyan árfekvésű gép, amelyre igent tudtam volna mondani. Egészen mostanáig. Az egyik szupermarket - lánykori nevén Lidl - megint akciósorba tette a vezetékes barkácsgépet, pont azt a modellt, amellyel eddig is dolgoztam.

Szóval egy rövid tanakodás után úgy döntöttem, hogy beszerzek egyet. Miért pont ezt? Mint már említettem több árfekvésű gépet néztem meg, de a döntésemet segítette, - az árán túl - hogy közel 50 darab különböző fejet tudok használni, valamint szintén a Lild-ben tudok hozzá venni egy, közel 125 fejből álló szettet. Tehát nem nehéz kiszámolni, hogy 175 fejjel rendelkező gépen van, ha beszerzem ezt a plusz csomagot hozzá. Természetesen az is fontos, hogy alig pár forinttal lépem át a 10 ezer forintos korlátot. Ez szerintem nem drága ahhoz képest, hogy más áruházakba ezért az összegért csak egy 25 fejjel rendelkező alapgépet kapok. 

Milyen műveletekhez alkalmas a gép? Én bevallom nektek őszintén, hogy szinte nincs olyan problémám, amit ne tudnék megoldani vele, már ami a makettezés témakörét érinti. Lehet vele többek között csiszolni, köszörülni, formázni, vágni, polírozni, drótkefézni, gravírozni stb- stb. Ezenkívül még állítható a fordulatszám, adapteres működtetés - ez azért jobb, mint az akkus, mert nem kell félni, attól, hogy munka közben lemerül - valamint van hozzá egy precíz kis táska a hordozhatóság segítésére. 

Azt tanácsolom nektek, amennyiben komolyan gondoljátok ezt a hobbit, akkor nyugodtan szerezzetek be egy ilyen gépet, hiszen, ahogy írtam több szempontból is hasznos, valamint rengeteg időt megspóroltok vele, a munkátok pedig pontosabb, szebb és esztétikusabb lesz. 

Tovább beszéljenek a képek!
A praktikus táskában! Mindennek megvan a maga helye!
A gép! Ergonomikus, jól rááll az ember kezére, könnyű vele dolgozni!
Az adapter, amelyről a gép működik!
A doboz, a fejekkel. Vágó, köszörű, polír korongok, és sok minden más!
Nektek van gépetek? Ti milyet használtok, vagy mivel dolgoztok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése